Kaip prisijaukinti sveiką gyvenimo būdą

By | May 20, 2016

Svoris bei išvaizda yra vieni iš tų dalykų, apie kuriuos kalbama nuolat. Tai visų laikų aktuali tema, kuri įrodo, jog mūsų visuomenėje fizinės savybės yra be galo svarbios, na o daugelis iš mūsų jomis yra nepatenkinti. Keli papildomi kilogramai galbūt ir nėra laikomi didele problema, tačiau vis dažniau susiduriame su nutikimo atvejais, kurie įrodo, jog turime problemų. Dietos nėra tinkamas sprendimas jas šalinti, mat jų poveikis laikinas, tad ko imtis, jog pasiektumėte rezultatus visam laikui? Jums reikia keisti gyvenseną ir į ją įtraukti sportą. Kad ir kaip banaliai tai skambėtų, tik tai gali padėti sureguliuoti fizinį aktyvumą, mitybą ir jūsų pačių savijautą. Žinoma, kalbėti ir patarinėti yra daug paprasčiau nei imtis iniciatyvos ir rodyti pavyzdį. Pripažinkime, jog daugelis iš mūsų susiduria su sunkumais sportuojant ir tai jiems trukdo pasiekti reikiamus rezultatus. Kai kuriems trūksta motyvacijos, kiti mano, jog sportuoja, tačiau tai daro netaisyklingai, o galbūt ir nepakankamai. Kad ir kokios problemos jus ištiko, nuleisti rankų tikrai nereikia, na o mes pateiksime kelis patarimus, kaip laikytis naujos, sveikesnės gyvensenos, kuri žūtbūt reikalinga jūsų kūnui.

Pradėkime nuo to, jog bet koks fizinis aktyvumas yra sportas. Neskubėkite nerti stačia galva į sunkiausias užduotis, nes tai gali turėti net ir neigiamą poveikį. Tik pagalvokite, kaip jaučiasi žmogus, kuris be jokio apšilimo ar praktikos nusprendžia bėgti maratoną? Natūralu, jog jam tai per sudėtinga užduotis, tad ir nekelkite sau tokių reikalavimų. Pradėkite nuo apsivaikščiojimų. Jie turėtų būti kasdieniai ir ilgi. Laikmatis šioje vietoje jums išties praverstų, mat labai lengva save įtikinti, jog pasivaikščiojimui skyrėte daug laiko, tačiau tikrieji rezultatai paaiškėja tik peržiūrėjus rezultatus. Vėliau galite pereiti prie greito ėjimo, bėgimo ristele, o galiausiai – anksčiau minėto bėgimo maratono. Tai tik vienas iš pavyzdžių, kaip svarbu pradėti nuo mažesnių iššūkių ir augti kartu su jais. Šią praktiką taikykite bet kokioje sporto šakoje.

Dar vienas svarbus aspektas – tai sporto šakos apsirinkimas. Šioje vietoje turėtumėte orientuotis į tai, kas jums kelia malonumą, o netai, kas galbūt teigiama yra veiksmingiausia svorio metimo priemonė. Viena iš priežasčių, kodėl žmonės meta sportą yra tai, jog jis nekelia malonumo, na o to išvengti galite tik patys priimdami sprendimus. Na ir paskutinis patarimas – rėžimas. Manote, jog sportuoti sunku tik jums? Manote tik jūsų organizmas pavargsta, nori miego ar tiesiog tingi? Tikrai ne. taip nutinka visiems, tačiau labai svarbu laikytis tam tikro rėžimo, kurį susikuriate ir nuo jo neatitrūkti. Jei nusprendėte mankštintis tris kartus per savaitę, pasirūpinkite, jog niekada nepažeistumėte šios taisyklės ir tai jums padės priprasti prie sveiko gyvenimo rėžimo.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *