Batuto nauda sveikatai

By | July 10, 2014

Tai, jog batutas gana naudinga priemonė žmonėms, kurie nesportuoja ir todėl jaučiasi šiek tiek suvaržyti, sužino vis daugiau žmonių. Sportas sveikata, šūkis girdėtas, tačiau ne labai realizuotas. Vienu atveju – mažai laiko (lengva pasiteisinti), kitu atveju – nėra noro bėgioti ar eiti į sporto salę. Ir čia atsiranda nuostabusis batutas, kuris yra tarsi pramoga, šaunus malonumas, tačiau tuo pačiu padėsiantis pagyvinti organizmą, suteikti naujos energijos ir net išsigydyti kai kurias stuburo problemas. Pigūs batutai išsprendžia nemažai ligų.

  • Jei iki šiol niekada nesportavote, tuomet ir dabar nerekomenduojama šokinėti ant batuto valandą, o ypač intensyviai šuoliais. Pradėkite nuo pačių mažiausių, paprasčiausiai, lengvai paspirokliuokite. Nepastebėsite, kaip staiga prabėgs kokios dvidešimt minučių. Pirmai dienai beveik ir užteks. Kitą dieną šuoliukus darykite kiek intensyvesnius ir taip kasdien didinkite savo šokinėjimo trukmę ir tuo pačiu šuoliukų intensyvumą. Dar truputis ir nepastebėsite kaip per dieną sugebate gana intensyviais šuoliais iššokinėti ilgiau nei valandą. Vos po mėnesio galėsite savimi labai didžiuotis.
  • Šokinėjimas ant batuto yra puikus pasirinkimas ne tik tiems, kurie nori kiek labiau paaktyvinti savo raumenukus, kad galėtų pasiekti kuo geresnę kūno formą, tačiau taip pat tai ir galimybė pagerinti savo sveikatą. Rodos, šokinėjimas toks paprastas procesas, tačiau jo metu dirba bene viso kūno raumenys. Tad neliks vietos, kuri nepajustu bent minimalios batuto naudos.
  • Batutas taip pat yra viena iš geriausių kaulų stiprinimo priemonių. Todėl jis rekomenduojamas žmonėms, kurie turi problemų su stuburu. Paprasčiausiai, reikia labai palengva stiprinti stuburo kaulelius. Kad nesigautų priešingas variantas, pradėkite nuo trumpų ir mažų pašokimu, kuriuos ilgainiui vis didinkite ir ilginkite. Batutas taip pat geba išgydyti ne tik stuburo problemas, tačiau ir išretėjusių kaulų ligas. Pagalvokite apie savo senatvę ir pasiekęs vidutinę amžiaus ribą pasistenkite užtikrinti kokybišką kaulų funkcionavimą.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *