Patarimai, kurie padės ilgam atsikratyti viršsvorio

By | January 17, 2014

Rytais bijote lipti ant svarstyklių, o naujų drabužių paieška primena „Neįmanomos misijos“ scenarijų? Tačiau visos pastangos atsikratyti viršsvorio atrodo bevaisės, o jūs jaučiatės tarsi laboratorinė žiurkė, užstrigusi labirinte ir niekaip negalinti rasti kelio link savo tikslo? Jei taip, tai pats laikas susimąstyti, ką darote blogai ir keisti savo požiūrį ne tik į svorio metimą, bet ir visą savo gyvenimo būdą. Tai kaip numesti svorio bent keletą kilogramų?.. Svorio metimas tai ne branduolinė chemija, tačiau žinoti keletą dalykų privalo kiekvienas, kuris pavargo beviltiškoje kovoje su viršsvoriu ir nori būti sveiki ir gražus. Štai keletas svorio metimo patarimų, kurie padės ilgam atsikratyti svarstyklių baimės.

  1. Žmogaus galimybės beribės, tačiau visos kliūtis glūdi mūsų galvose. Prieš pradedant mesti svorį, reikia suprasti, kad tai nėra kelių savaičių ar mėnesių dieta, po kurios ilgai galėsite džiaugtis dailiomis kūno linijomis, tai viso gyvenimo būdo keitimas, kuris reikalauja daug valios ir pastangų. Todėl svarbu, kad iš anksto nusiteiktumėte sunkiam darbui ir radikaliems gyvenimo pokyčiams. Taip, yra tikimybė, kad suklupsite, tačiau svarbu laiku atsitiesti ir neišsukti iš sveikos gyvensenos gyvenimo kelio. Atminkite mūsų psichologinis nusiteikimas ir ryžtas yra pagrindinis raktas į sėkmę. 

 

  1. Greitoms dietoms  – NE, sveikai mitybai – TAIP! Greitos ir efektyvios dietos žavi daugelį, tačiau šypseną, kuri atsiranda veide pamačius rezultatus po kelių savaičių alinančios dietos, gali greitai pakeisti kartėlis. Rezultatai laikini, todėl paklauskite savęs ar ketinate taip su savo organizmu eksperimentuoti visą likusį gyvenimą? Sveika mityba sudaro beveik 80 proc. jūsų sėkmės ir yra sudaroma taip, kad žmogus per dieną gautų visų reikalingų mineralų ir vitaminų. Pirmojoje dienos pusėje nevenkite valgyti angliavandenių, jie energijos šaltinis, o štai po pietų skirkite daugiau dėmesio baltymais praturtintam maistui. Stenkitės valgyti reguliariai ir 4-5 kartus per dieną. Visgi, norint numesti svorio ir išlaikyti gražias kūno linijas, teks atsisakyti, kai kurių maisto produktų. Pavyzdžiui, konditerijos gaminių, nesveiko maisto, miltinių patiekalų, apriboti riebų maistą. Pirmenybę teikite daržovėms, liesai mėsai, žuviai, ląstelienos ir skaidulų turinčiam maistui, neriebiems pieno gaminiams.

 

Vaisiuose gausu cukraus, todėl nevalgykite jų po pietų, nes organizmas nespės visko sudeginti ir gautas cukrus gali nusėsti ant pilvuko. Vaisius geriau pakeiskite daržovėmis, jose gausu vitaminų ir mineralinių medžiagų, o kilo kalorijų skaičius yra labai mažas. Alkoholiniai gėrimai taip pat jums nedraugas, tiesa, jei retkarčiais pasimėgausite raudono vyno taure tai tikrai nebus pasaulio pabaiga, tačiau stiprieji gėrimai turėtų tapti tik prisiminimu. Ir galiausiai, nebijokite kreiptis pagalbos į specialistus, jie jums sudarys mitybos planą, atsižvelgę į jūsų organizmo duomenis ir fizinį aktyvumą.

 

  1. Sportuokite! Norint numesti svorio ir palaikyti gerą savijautą, fizinis aktyvumas yra būtinas. Jei turite galimybes, lankykitės sporto salėje 3-4 kartus per savaitę, profesionalūs treneriai jums patars ir parodys kaip taisyklingai dirbti su svarmenimis ir treniruokliais, sudarys asmeninį treniruočių grafiką. Tiesa, fizinis krūvis gali būti ne tik prakaito liejimas ant treniruoklio, galite rinktis ir kitas sporto šakas. Greitas pasivaikščiojimas gryname ore, pasiplaukiojimas baseine, dviračių sportas, riedučiai, pačiūžos, slidės ir pan. – visa tai fizinis aktyvumas, kurį turėtumėte praktikuoti kiekvieną dieną. Sportuokite taip kaip jums patinka!

 

  1. Saldžių sapnų… mokslininkai teigia, kad žmogui per parą reikia išmiegoti 8 val., kad jis jaustųsi žvalus ir energingas. Tačiau kiekvieno iš mūsų organizmas skiriasi, vieniems pakanka 7 val. miego, kitiems ir 10 val. yra per mažai. Įsiklausykite į savo organizmo poreikius, jei anksti keliatės rytais, nenaktinėkite naktimis. Geras ir kokybiškas miegas ne tik geros savijautos, bet ir jaunystės eleksyras.

 

Atsikratę viršsvorio galite išvengti daugelio ligų – cukrinio diabeto, sąnarių skausmų, širdies ir kraujagyslių ligų. Taigi, norint numesti svorio, nereikia savęs alinti stebuklingomis dietomis ar piliulėmis, keiskite savo gyvenimo būdą ir būsite ne tik gražūs, bet ir sveiki.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *