Google reklama

By | February 3, 2014

Šiandien greičiausiai nė vienas iš mūsų neįsivaizduoja savo gyvenimo be kompiuterio. Jis reikalingas ne tik darbui, tačiau ir laisvalaikiui. Net ir tais atvejais, kai domimės įvairiomis prekėmis bei paslaugomis, internete galima rasti išties naudingos informacijos, padedančios priimti teisingą sprendimą. Visa ši informacija, apie visuomenės poreikius bei prisirišimą prie informacinių technologijų yra labai vertinga verslininkams. Ji parodo, jog norint padidinti pardavimus reikia orientuotis į tą vartotojų grupę, kuri galimų variantų ieško internetinėje erdvėje. Svarstote, kaip tai padaryti? Google reklama yra tam tinkamiausia priemonė. Lietuvos gyventojai naudojasi būtent šia paieškos sistema, tad jei savo prekes bei paslaugas reklamuosite čia, rezultatai bus patys efektyviausi. Kalbant apie konkrečias reklamos priemones, galima išskirti, jog Google Adwords sistema susilaukia daugiausiai dėmesio ir taip yra tikrai ne be reikalo. Tai reklamos modelis, kuris verslininkams suteikia galimybę patiems nustatyti reklamos biudžetą, terminą bei tokiu būdu reguliuoti išlaidas. Taigi, jei ieškote priemonių, suteikiančių daugiausiai valdymo laisvės, šis pasirinkimas yra kaip tik jums.

Kalbant apie tai, kuo reklama Google išsiskiria iš kitų priemonių, galima išskirti vieną pagrindinį aspektą. Tai tikslinės vartotojų grupės pasiekimas. Kitos priemonės, tokios kaip reklama televizijoje, yra matomos visiems asmenims, nepriklausomai nuo to, ar juos domina siūloma produkcija. Taigi, savaime suprantama, jog dalis tokio tipo reklamos biudžeto nueina veltui, nes dalis vartotojų nėra suinteresuoti įsigyti siūlomas prekes. Google reklama veikia visiškai skirtingu principu. Anksčiau minėta Adwords reklamos programa veikia taip, jog jūsų reklamą pamato tik tie asmenys, kurie domisi prekėmis. Taigi, tokiu būdu yra daug daugiau šansų, jog jie įsigis prekes, kurias siūlo jūsų įmonė. Ši sistema veikia tada, kai užsakovas pasirenka raktinius žodžius, pagal kuriuos rodoma reklama, bei nustato reklamos biudžetą. Pastarasis gali būti kokio tik panorėsite dydžio, nes nėra nei minimalaus, nei maksimalaus rodiklio. Galiausiai, iš reklamos biudžeto pinigai yra nuskaičiuojami tik tada, kai vartotojas paspaudžia ant reklamos ir patenka į jūsų internetinę svetainę. Taigi, už reklamą mokate tik tada, kai klientas išties domisi jūsų produkcija ar paslaugomis.

Galima drąsiai teigti, jog reklama Google paieškos sistemoje yra pati efektyviausia priemonė. Mes gyvename visuomenėje, kuri vis labiau naudojasi technologijomis ir tai neketina keistis. Taigi, jei investuosite į savo turimos internetinės svetainės lankomumo didinimą, tokiu būdu ne tik pritrauksite potencialius klientus, tačiau taip pat ir populiarinsite prekinį ženklą.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *