Lankstinukai: ką daryti, kad jie būtų įdomūs?

By | April 2, 2014

Reklama yra viena iš tų sričių, apie kurią kalbama išties daug: šioje srityje dirba ne tik milijonai žmonių visame pasaulyje, bet ir pati reklamos industrija neriasi iš kailio, siekdama sukurti dar geresnius bei naudingesnius sprendimus. Svarbu ir tai, jog reklamos industrija siūlo tiek paprastesnių, tiek įmantresnių įrankių prekėms bei paslaugoms reklamuoti. Vienas iš įrankių yra lankstinukai. Tiesa, jis yra priskiriamas paprastesnėms reklamos priemonėms, tačiau nereikia manyti, jog tai, kas paprasta, neduoda teigiamų rezultatų. Priešingai, kaip teigia reklamos specialistai, lankstinukai yra viena efektyviausių reklamos priemonių, idealiai tinkančių prekėms bei paslaugoms reklamuoti. Tačiau tam, kad lankstinukai iš tiesų atneštų laukiamų rezultatų, t.y., sudomintų didelį skaičių žmonių, reikia pasistengti, kad lankstinukai būtų išties įdomūs. Nežinote, kaip tai padaryti? Turime keletą puikų pastebėjimų, kurių dėka pavyks paruošti puikią reklamos priemonę.

Nors svarbiausia lankstinukų funkcija yra talpinti informaciją, reikia pasakyti, jog ne ką mažiau svarbu yra ne tik tai, kokia informacija bus patalpinta, bet ir kaip tai bus padaryta. Jei norite, kad lankstinukai, kurie reklamuoja jūsų prekes arba paslaugas išties patrauktų žmonių dėmesį, nepamirškite spalvų. Ryškios spalvos visada teigiamai veikia žmones: ne tik pakelia nuotaiką, bet ir priverčia atkreipti dėmesį. O atkreiptas žmonių dėmesį į šią reklamos priemonę, yra kaip tik tai, ko reikia.

Norėdami, kad lankstinukai iš tiesų būtų įdomūs auditorijai, neverta pamiršti ir vaizdinės medžiagos. Informacijos prikimštas lankstinukas tikrai nėra ta reklamos priemonė, kuri gali sudominti žmones – tyrimai rodo, jog reklamos turinys sudomina kur kas daugiau žmonių tuo atveju, jei jis būna praturtintas vaizdais. Dėmesį verta atkreipti į tai, jog tokia situacija, kai lankstinukas yra praturtinamas vaizdas, labai yra naudinga ir patiems verslininkams, kadangi aprašyti žodžių dėka perteikti, kaip atrodo viena ar kita prekė ne visada gali būti lengva, tuo tarpu, kai žmogus pamato prekę nuotraukoje, jokie žodžiai nebėra reikalingi – viskas labai aiškiai matyti.

Kaip matyti, norint parengti įdomų lankstinuką, negalima pamiršti ryškių spalvų bei vaizdinės medžiagos.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *